Valódi bőr férfi cipők online áruháza

termékek visszaküldése



Visszatérítési igény bejelentése


A terméket a rendelés átvételétől számított 30 napon belül van lehetősége visszaküldeni..

Visszatérítési igény bejelentése

Ha nem kívánja kitölteni ezt a formanyomtatványt, kérjük, nyomtassa ki az alábbit, és csatolja a termékhez.

Reklamációs Osztály

Pontosításért és további információért kérjük, forduljon hozzánk::

Hívjon minket
Válassza a 4-est a főmenüből, hogy átirányíthassuk a Reklamációs Osztályhoz!
Írjon nekünk
problem@kavaler.hu
Írja le panaszát, és mi a lehető leggyorsabban válaszolunk!


Hogy zajlik a termék visszaküldésének folyamata?



1.Töltse ki és küldje el formanyomtatványunkat online. Megerősítő e-mailt küldünk, benne az iktatási számmal, mellyel követheti reklamációját..

2.Küldje el a terméket az Ön által választott kézbesítővel a következő címre:: ,

3.Az összeget 14 napon belül visszaküldjük az Ön bankszámlájára.





Alapvető információ


1. A terméket a fenti formanyomtatvány kitöltése után, vagy a kinyomtatott formanyomtatvánnyal együtt, egy küldeményben küldjék el.

2. Формуляр за право на отказ, можете да попълните и изпратите онлайн от тук, или да изтеглите от тук, да го отпечатате, попълните собственоръчно и изпратите заедно с продукта си.

3. A reklamációjának megfelelő összeget 14 napon belül visszaküldjük attól számítva, hogy reklamációkezelő központunk megkapta az Ön küldeményét.

4. Ha több terméket rendelt külön, és mindegyikkel kapcsolatban reklamációt kíván tenni, kérjük, mindegyikhez töltsön ki külön formanyomtatványt, és a termékeket külön küldeményként juttassa vissza hozzánk. Minden reklamáció tárgyát képező terméket külön vizsgálunk meg.

5. Figyelem! Fontos, hogy a terméket eredeti csomagolásában, sértetlen, további eladásra alkalmas állapotban, minden hozzá tartozó címkével és kiegészítővel együtt, használat látható nyomai nélkül küldjék vissza. Ha valamilyen méltánylandó okból nem tudnak megfelelni a fenti feltételek valamelyikének, kérjük, tüntessék fel azt a formanyomtatványon. Visszaküldés formája.





Kérdések és válaszok



Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb kézbesítőt a reklamáció tárgyát képező termék visszaküldéséhez. Töltse ki a formanyomtatványt online, vagy nyomtassa ki, töltse ki kézzel, és küldje el a visszaküldeni kívánt termékkel együtt. Mi megvizsgáljuk az Ön által visszaküldött terméket, és a formanyomtatványban foglaltaknak megfelelően a reklamáció átvételétől számított 14 napon belül visszaküldjük Önnek a pénzét.
Ha egyszerre több rendeléssel kapcsolatban kíván reklamációt tenni, kérjük, külön küldje el azokat saját formanyomtatványukkal együtt, mivel minden reklamáció tárgyát képező terméket külön vizsgálunk meg.


A reklamáció tárgyát képező termék visszaküldésének költségei az ügyfelet terhelik. Önnen jogában áll kiválasztani az Önnek leginkább megfelelő kézbesítőt, illetve kézbesítési szolgáltatást. Vegye figyelembe, hogy a reklamáció azzal a dátummal kerül regisztrációra, amikor címünkre megérkezik.


A reklamáció jogával a rendelés átvételétől számított 14 napon belül van lehetősége élni.


Cím, melyre a reklamáció tárgyát képező termékek küldendők:
Címzett:
Cavaler Online Áruház
,
Telefon:


Termékcserére csak fizikai üzleteink valamelyikében vásárolt termék esetén van lehetőség. Tekintse meg ezek címeit itt. Online rendelés esetén vissza kell küldeniük a helytelenül kiválasztott terméket, és ki kell várniuk, amíg a vonatkozó protokollnak megfelelően visszaküljük az összeget. Új termék rendelésére online áruházunkban minden időben van lehetőség.


Reklamáció esetén úgy kaphatja vissza leggyorsabban a pénzét, hogy kitölti online formanyomtatványunkat: "visszatérítés igénylése". Adja meg bankszámlaszámát, és mi a lehető leggyorsabban visszatérítjük Önnek a megfelelő összeget.


Fontos információ a reklamációval kapcsolatban


A Bolgár Köztársaság Fogyasztóvédelmi Törvénye 55. szakaszának 1. bekezdése értelmében a vevőnek joga van a terméket az átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldeni, kivéve az 55. szakasz 2. bekezdésében leírt eseteket. A rendelt áru visszaküldése előtt a vevőnek le kell töltenie a Obuvki Trade EOOD reklamációval és visszaküldéssel kapcsolatos formanyomtatványát.

Kizárólag további eladásra alkalmas állapotban lévő, láthatóan nem használt vagy megrongált, új áruként elfogadható terméket veszünk vissza, pénztári blokk felmutatása ellenében. A visszautasított rendeléseket a következő címre kérjük visszaküldeni: Gabrovo, ul Nikolaevska No 42., Bulgaria. A Fogyasztóvédelmi Törvény 55. szakasza értelmében a fogyasztónak attól a naptól számított 14 napon belül kell visszaküldenie vagy visszaadnia az árut a kereskedőnek vagy megbízottjának, hogy a szerződéstől való elállási szándékát közölte a kereskedővel.

A visszaküldéskor felmerülő szállítási költségek a vevőt terhelik. 

Minőségi probléma esetén kicseréljük a terméket, árengedményt adunk vagy visszatérítjük a kifizetett összeget. Ebben az esetben a kézbesítés és/vagy átutalás költségei minket terhelnek (a Fogyasztóvédelmi Törvény 124. szakasza értelmében).

Obuvki Trade EOOD, miután meggyőződött róla, hogy a termék eladásra alkalmas állapotban van, 14 napos határidőn belül visszatéríti a termékért kifizetett összeget a vevő által megadott bankszámlára (a Fogyasztóvédelmi Törvény 55. szakaszának 6. bekezdése értelmében).

Obuvki Trade EOOD reklamációval és visszaküldéssel kapcsolatos formanyomtatványa letölthető. innen.

Iratkozzon fel hírlevelünkre
Értesüljön mindig elsőként leárazásainkról és kedvezményeinkről!